ZzZzZz

Inlägget publicerades 2012-02-15
klockan 15:44:37
Fyfan vilken seg dag! vakna vid sju och kunde erkligen inte somna om efter det såjag drog igång ett 90210 avsnitt innan jag stoppa i mig lite frukost! Drog sedan till Tingshuset på sånglektion, gick faktiskt riktigt bra idag även fast jag har ont i halsen. Sen vart det ett rehab pass och sedan hem o käka lunch. Kände ju som sagt redan på sången att halsen inte var riktigt som den skulle och efter mitt rehab pass hade jag så ont i lungorna/bröstkorgen att det kändes som att jag skulle ha sprungit en mil allt va jag hade. Hoppade därför ner under täcket får att få lite värme. Känner nu att det har blivit lite bättre så det är bra men ska dra på ett till rehabpass ikväll så vi får väl se hur det går. Nu ska jag nog dra igång ett till 90210 avsnitt.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ooh måste fortsätta kolla på 90210 :)

2012-02-15 @ 20:03:02
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0