Tufft!

Inlägget publicerades 2012-01-25
klockan 19:43:43

Hej hej. Ja för att summera denna dag har den nog varit både bra och dålig. Började med att vi åkte till Trysil för att köra lite SG gick väl både bra och dåligt så får väl säga att det gick helt ok. Efter att ha frysit ihjäl i några timmar drog vi hem för att sedan spela innebandy. Tycker verkligen att innebandy är skit kul, men när man spelar med bara killar kan det bli lite tufft. Känns som att jag drar ner hela jaget när jag är på plan, men vafan kul är det iaf ;) Nu har jag nyss ätit middag ska ska strax dra på mig lite mer kläder och dra ner och hämta tvätten som förmodligen är klar vid det här laget.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0