En annan film?

Inlägget publicerades 2012-07-09
klockan 16:11:50
Å herregud nu får jag nog, vad är det som händer med världen? Änglarna bara gråter och gråter, vad har vi gjort för att få förtjäna detta? Då jag nu har suttit i sängen hela dagen med datorn i knät tänkte jag dra ut och röra på mig efter som jag inte hörde regnet på rutan längre. Jag tog två steg ner för sängen kollade ut genom fönstret och regent börjar direkt falla från den gråa himlen. Det fick mig direkt att ändra mig och jag kröp tillbaka i sängen igen...
Ångest på hög nivå kallas det. Ni kan alltså glömma bilder i detta inlägg på kameran ligger alldeles för långt borta.
Jag sätter alltså en PUNKT på detta inlägg och sätter igång en annan film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0