Halsfluss?

Inlägget publicerades 2012-07-08
klockan 22:42:04
Den här halsen tar snart kol på mig! Har aldrig haft så här ont. Jag kan inte prata, inte gapa ordentligt, inte svälja och äta är verkligen en plåga. Mamma tror att det är halsfluss så vi ska åka till vårdcentralen imorgon och ta några prover och se vad som är fel.

Annars då? Jo dagen har väl varit som alla andra dagar har varit nu på slutet, sega. Började dagen framför tv´n men insåg att jag måste ju göra någonting med denna dag så jag drog med mig mamma till sauna världen men det är iprincip de jag gjort idag.
Så efter denna hektiska dag så känner jag mig faktiskt rätt trött, så jag hoppar nu ner i sängen och slår igång en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0