Sick...

Inlägget publicerades 2012-07-06
klockan 14:45:02
Jag får skylla denna dåliga uppdatering på att jag faktiskt har varit riktigt sjuk i några dagar nu. Har knapt tagit mig upp ur sängen så datorn var inget alternativ. Men det börjar bli bättre nu i alla fall, bara snuva och halsont kvar så det går framåt.  Något som inte går framåt är mitt knä som har börjat göra ont igen, vilket inte känns så bra eftersom det kom i samband med att jag blev sjuk, får hoppas att det inte är något bara.
 
Ikväll blir det lite bio med familjen, (eller ja nästan hela familjen eftersom pappa har åkte iväg med motorcykeln till Bollnäs på nån motorcykelträff, som jag inte fick följa med på :() De blir Spiderman, så hoppas att den är bra. Nu ska ja krypa ner i soffan och kurera mig lite mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0