Tattoo

Inlägget publicerades 2012-07-09
klockan 20:32:16
Har ju funderat länge på tatuering och jag vet att jag ska göra en men jag har aldrig riktigt kommit på vad jag vill göra. Det har varit allt från olika texter till snöflingor och blommor, och just nu har jag snöat in mig på just blommor. Vet dock inte vart jag vill ha tatueringen, den ska ju vara på ett ställe där jag kan dölja den när jag vill och visa den när jag vill och det är väldigt svårt.
 
1. Denna tatuering är på körsbärsblommor (som står för styrka förövrigt)
Jag tycker den är väldigt fin, men jag vet inte om den är för gullig. Denna funderar jag på om jag vill ha fram på magen precis åvanför byxkanten på höger sidan. tror att det kan bli fint.
 
 
2. Denna tatuering är också väldigt fin och ni ser ju förmodligen vad det är för något. Denna står nog inte för något specielt vad jag vet. Denna skulle jag vilja ha på revbenen på höger sida, ganska så stor och att`"fröna" fortsätter bak på ryggen lite.
 
 
Dem här två är dem jag är inne på nu. Men ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker eller komma med andra idéer.
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0