This is killing me

Inlägget publicerades 2012-07-12
klockan 18:32:53
Kan man dö av hals ont? för om man kan det tror jag att jag är nära slutet nu. Nej men skämt och sido det här tar kol på mig. Vad ska jag göra? Jag kan knapt prata för bara jag öppnar munnen vill jag skrika av smärta och svälja ska vi inte änns gå in på och inte hjälper halstabletter heller. Åj jag vill bara att det ska vara över.
 
Annars så har dagen rullat på ganska bra. vart lite övningskörning, och det börjar faktiskt gå riktigt bra nu, det kanske blir ett körkort tillslut. Vart också en mys fika på Notini med mor och bror, mysigt.
Men nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, hemma gjord pizza står på menyn för kvällen.
 
Hoppas ni andra har det bra! 
 
Min framtida bil ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0