Bad update!

Inlägget publicerades 2012-06-09
klockan 22:04:09
Har varit lite dålig uppdatering här ett tag nu, men det har ju varit studentveckan och grejer så jag har inte änns öppnat datorn annat än i skolan. Annars så har veckan varit så himla rolig! absolut den bästa veckan på hela året. Men det är ju också väldigt tråkigt att alla fyror som man lärt känna nu har lämnat gymnasiet och drar ut på andra äventyr, hoppas ju dock att man ses i backarna i vinter i alla fall!

Men nu har packningen börjat och imorgon drar jag hem till Sälen för sommarlov. Ska bli båda skönt och tråkigt, för om jag ska vara helt ärlig så vill jag inte ha sommarlov! Jag vill vara kvar här i malung med mina vänner och bara ha det skoj. Men sommarlov blir det och de ska bli den bästa sommar´n på länge, för det har jag bestämt!


Kommer sakna er!







I sommar kommer jag och hälsar på dig bästis ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0