Capio Artro Clinic

Inlägget publicerades 2012-06-14
klockan 19:04:54

Alla dessa resor till Stockholm och Sofiahemmet börjar trötta ut mig, Men imorgon är det dags igen. Tidigt imorgon bitti sätter sig mamma och jag i bilen och styr skutan mot Stockholm för att kolla mitt pajjade knä.
På något sätt hoppas jag att det är något med knät så jag kan göra något åt det, men samtidigt vill jag ju självklart att det inte ska vara något. Men det är lika bra att åka dit utan förväntningar.
Undantaget imorgon är dock att vi inte bara är där över dagen utan när vi är klara på sofiahemmet drar mamma och jag till Uppsala och stannar där över natten, sen blir det nog tillbaka till Stockholm igen på lördag, men det visar sig.
Nu ska jag kolla lite mer på fotbollen och ta mig lite nyponsoppa, och sen blir det tidig säggång.

Puss!


Bild från i höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0