Hårfärger hit och hårfärger dit!

Inlägget publicerades 2012-06-20
klockan 22:19:47
Har fått sån stor lust att färga håret igen, men denna gång vill jag färga det ljusare, lite solblekt. Dock finns det ju inga pengar för det just nu, så om någon skulle vilja sponsra mig med det säger jag inte nej, haha.Nnej men  skämt och sido jag verkligen hatar färgen som jag har på mitt hår just nu, den är licksom orange brun aktig och en utvext som heter duga. Så ja en hårfärgning hade ju inte suttit fel och inte om det vart innan peace & love heller, haha.
Nu ska jag åter gå till min film tittning (som alla andra kvällar denna vecka)
 
 
Den här färgen tycker jag är sjukt fin och skulle kunna tänka mig ha själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0