Sommarlov

Inlägget publicerades 2012-06-10
klockan 16:16:42

Då var man hemma i Sälen igen och sommarlovet har startat på riktigt! Kan ju inte riktigt säga att jag känner den där riktiga sommarlovs känslan än, men den kommer väl den också! Fick även en väldigt bra nyhet på bussen på väg hem, när mamma sa att dom frågade om jag ville vara med som tränare på fotbolls skolan till veckan. Och självklart sa jag ja eftersom man får betalt, dock kan jag ju inte göra så mycket
Med mitt onda knä men ska på möte idag i alla fall och se vad jag ska göra! Nu ska jag hå och göra mig iordning för snart ska jag iväg och kolla när lillbrorsan spelar lite boll!

Har saknat dig min sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0