VIRUS!!!!

Inlägget publicerades 2012-06-17
klockan 22:10:19
Helvetes jävla skit också, har fått virus på min dator! Detta förstörde min kommande vecka. Hur ska jag klara mig utan min älskade dator? Nu måste jag ju gå in på den fasta datorn och den är så seg! Men men jag får väl klara mig i en vecka, världen går ju inte direkt under. Men det gör mig less!
Har iaf kommit hem från Uppsala/Stockholm som var en väldigt trevlig resa med mamma. Men nu väntar tre dagar här i Sälen sen ska det firas midsommar i stugan med gött folk. Sen är det Peace & Love satan vad jag längtar!
Men nu ska jag sätta mig i soffan och deppa lite. Ha det bra!
Eftersom jag har den andra datorn nu så kommer jag inte ha så mycket bilder då dom är så gamla men drar till med denna nu i alla fall från förra sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0