En tusingfoting som har typ tusen ben!

Inlägget publicerades 2012-03-18
klockan 17:15:15
Sitter just nu och kollar på djungelns drottning och herregud vilka blåsta personer det finns och samtidigt som man blir så trött på dem är det så sjukt kul att kolla på. Men man kan ju undra hur dem tänker ibland!
haha
Annars så har dagen varit riktigt bra, började med att kolla på världscupen sen drog jag upp och tränade med Ludde och Lars, en riktigt bra träning! det var ett tag sen jag åkte så bra som jag gjorde sista åket! riktigt skönt att få kännslan tillbaka. Så nu sitter jag och väntar på att resten av familjen ska komma hem så jag myser mig ner i fotöljen och fortsätter kolla på när folket för bort sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0