Left alone!

Inlägget publicerades 2012-03-10
klockan 18:05:21
Sitter just nu med värmlänningarna i en stuga i Funäs eftersom pappa har lämnat mig här för att åka hem och jobba. Fick nämligen reda på igår att det är en FIS tävling här imorgon, som jag då självklart ville åka. Så då vart vi snabt leta reda på boende och det fick bli med Elvis och Anna vilket jag inte har ett dugg emot. Då kanske ni undrar hur jag tar mig hem härifrån, jo då åker jag med Dennis eftersom han ska till Malung. Så allt löste sig till slut med lite om och men, så imorgon då ska jag köra som bara den inget ska stoppa mig!


Utöver detta så har även min telefon gått sönder så därför går det alltså inte att nå mig någonstans förutom på facebook så om någon av er skulle vilja få tag på min skicka iväg ett medelande där!
Det var allt från mig för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0