Tidiga mornar!

Inlägget publicerades 2012-03-13
klockan 21:11:19
Om man ska nämna något dåligt med att gå på ett skidgymnasium måste vara dom tidiga mornarna, men egentligen.. vad gör det när man får åka skidor? men att åka 06.15 från baracken är ändå liiite för tidigt för min del och jag har ändå lätt för att gå upp på morgonen, jag lär ju ändå sätta klockan på kvart i fem fast jag vet att jag bara behöver en halv timme på mig att äta frukost osv. Men har ju ändå den där ganska så dåliga vanan att jag sätter klockan mycket tidigare än vad jag egentligen behöver, men det kan ju vara bra ibland också ;)
Nej men efter detta inlägg känns det som att krypa till kojs är en ganska så bra idé!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0