Söndag!

Inlägget publicerades 2012-05-20
klockan 23:14:40
Vart en riktigt slapp söndag idag. Vaknade halv elva imorse i Linn säng, eftersom jag inte orkade gå hem igår, och där blev vi liggandes till klockan ett då jag vart tvungen att dra hem. Drog sedan till vallen och kikade på lite fotboll med Johanna en stund. Drog sedan till Linn igen där vi väntade på att Olivia skulle komma som har varit borta i flera veckor igen. Det var riktigt roligt att få träffa henne igen och det vart även lite skvaller. Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova en skvätt för imorgon väntar träning halv 8, så sovgott allihopa!♥



                                                 Bjuder på en bild på mig, Olivia och Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0